اشتغال‌زایی و رونق تولید در دستورکار دولت است/ روستایی زاده‌ام 
روحانی در همایش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی:
رئیس جمهور گفت: ما در گندم و گازوئیل از واردات به صادرات رسیدیم و ان‌شاءالله امسال نیز در حوزه بنزین از واردات به صادرات خواهیم رسید و این به معنای اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و خود اتکایی است.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
۴ سال پیش در مناظرات انتخاباتی اقای روحانی قول دادند تا با رونق صنعت گردشگری و با جذب ۱۰ میلیون گردشگر برای ۴ میلیون نفر اشتغال ایجاد کند و اگر بتوان آمار ۷۰۰ هزار شغل ایجادی توسط دولت را باور کنیم این رقم یک پنجم ۴ میلیون شغلی است که ی روحانی وعده آنرا به مردم داده است/ پس ایجاد شغل در اوایل و حتی قبل از انتخابات ۹۲ در دستور کار دولت ی روحانی بوده اما بدلیل تلف کردن ۳ سال و تمرکز روی برجام ،وعده اش را نتوانسته عملی کند و حتی آمار بیکاری در یکسال پس از برجام افزایش نیز یافته است/ آیا باز میتوان به وعده های توخالی دولت روحانی اعتماد کرد!!؟ آن هم وعده های دم انتخاباتی !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
بله با واردات برنج از تایلند و ... برخی از کشاورزان برنج کار را مجبور به کاشت گندم کردید بعد افتخار میکنید که به خودکفایی در تولید گندم رسیده اید !!!! / عجب آماری! مثل زمانی که دلیل افزایش قیمت گوشت را کاهش تولید اعلام کردید بعد ظرف ۳ هفته !!!! مشکل تولید گوشت گوسفند حل شد !!! و قیمت رسید به ۳۱۵۰۰ تومان / آیا خودتان گوسفندانی که ظرف ۳ هفته زاد و ولد کنند و بالغ شوند را باور میکنید!!؟ توقع دارید مردم دیگر آمارهای دولت را باور کنند !!؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
انگار ی روحانی فراموش کرده اند که در دولت قبل به خودکفایی در زمینه تولید بنزین رسیدیم و حتی امادگی صادرات آن را داشتیم یعنی قبل از اینکه دشمن در واردات بنزین ایران را تحریم کند دولت قبل، دست دشمن را خوانده بود و اورا غافلگیر کرده بود/ تا کی میخواهید برخی دستاوردهای دولت های قبل را بنام خود ثبت کنید!!؟ / دولت ی خاتمی هم جشن خودکفایی در تولید گندم را برگزار کرد اما آیا توانست آنرا حفظ کند!!؟ / شما در گزارش ۱۰۰ روزه اعلام کردید که انبار های گندم خالی شده و برخی شهر ها فقط برای چند روز ذخیره آرد دارند میشه بفرمایید چندماهه چگونه توانستید انبارها را پر کنید!؟ پس اگر انبارها خالی را باور کنیم در سال اول دولت شما ایران وارد کننده گندم بوده و این امر آمار تولید ۱۴ میلیون تن گندم را زیر سوال میبرد
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
البته منظورایشون اینه که "اشتغال‌زدایی" در دستورکار دولت بوده که دراین امرخطیرموفقیتهای چشمگیری داشت
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار